Tavaszi szezon alatt megnövekedett rendelések érkeznek a felnik és gumiabroncsok iránt.A rendeléseket fokozatosan dolgozzuk fel.
A felnik helyességét 2-3 napon belül ellenőrizzük. Köszönjük

×

Áru reklamációja

Hogyan kell eljárni az áruk igénylésekor.

 

Hogyan kell eljárni az áruk igénylésekor

 

  • Ha bármilyen kétsége vagy kérdése van az áru hibáival vagy működőképességével kapcsolatban, forduljon hozzánk a info.fusionshop@gmail.com e-mail címen. Így elkerülhetjük a szükségtelen áruszállítást
  • csomagolja be az árut, és töltse ki az alábbit Panaszprotokoll 
  • szállítani az árut, küldeni a címre FUSIONSHOP, Hraničná 2, Košice - Barca 040 17
  • ne küldje el a csomagot utánvéttel !


 

 

Az árut kizárólag közvetlenül a RAKTÁRUNK címére küldje 

FUSIONSHOP
Hraničná 2, Košice- Barca, 040 17 
Slovensko

 


 

 

* A reklamáció a FUSION Slovakia s.r.o. panasztételi eljárása és üzleti feltételei szerint történik. Az eladó az áruval kapcsolatos reklamációkat indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a vevő reklamációját követő naptól számított 30 napon belül kezeli. Ez az időszak nem kötelező érvényű az IČO vevőjére nézve. A megrendelő köteles a panaszok kezelésében a szükséges együttműködést biztosítani. Az ügyfél aláírásával megerősíti, hogy elolvasta és elfogadja jelen feltételeket. *

FIGYELMEZTETÉS! A raktáron már csak  db
átmenni a bevásárlókosárba Folytatni a vásárlásban