Áru reklamációja
Hogyan kell eljárni az áruk igénylésekor
- Ha bármilyen kétsége vagy kérdése van az áru hibáival vagy működőképességével kapcsolatban, forduljon hozzánk a info.fusionshop@gmail.com e-mail címen. Így elkerülhetjük a szükségtelen áruszállítást
- csomagolja be az árut, és töltse ki az alábbit Panaszprotokoll
- szállítani az árut, küldeni a címre FUSIONSHOP, Hraničná 2, Košice - Barca 040 17
- ne küldje el a csomagot utánvéttel !
Az árut kizárólag közvetlenül a RAKTÁRUNK címére küldje
FUSIONSHOP
Hraničná 2, Košice- Barca, 040 17
Slovensko
* A reklamáció a FUSION Slovakia s.r.o. panasztételi eljárása és üzleti feltételei szerint történik. Az eladó az áruval kapcsolatos reklamációkat indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a vevő reklamációját követő naptól számított 30 napon belül kezeli. Ez az időszak nem kötelező érvényű az IČO vevőjére nézve. A megrendelő köteles a panaszok kezelésében a szükséges együttműködést biztosítani. Az ügyfél aláírásával megerősíti, hogy elolvasta és elfogadja jelen feltételeket. *